مواظب باشیم.


❗لباس هایی که با ما حرف می زنند

و طرز تفکر، نیت ها و اعتقادات کسی که اونها رو پوشیده،

برای ما روشن می کنند❗

مثلا

وقتی میری عروسی،

کی عروس رو به تو معرفی میکنه؟

خوب معلومه؛

لباس عروس از دور داد میزنه کی عروسه.

یا فرض کن

سرزده رفتی خونه دوستت و دوستت لباس مرتبی پوشیده،

اولین چیزی که به دوستت میگی اینه که :

میخواستی بری جایی؟

پس لباس دوستت با تو حرف زده.

مردی رو میبینی که محاسن بلندی داره

و سرتاپا سیاه پوشیده،

اولین چیزی که به ذهنت میرسه اینه که

اون مرد ، عزیزی از دست داده؛

وضع ظاهرش اینها رو میگه.

✔پس قبل از اینکه با کسی حرف بزنیم،

وضع ظاهر ما حرف میزنه.

⭐بعضی رنگ ها و مدل ها

میگن لطفا به من نگاه نکن.⭐


❌ولی بعضی خانمها و آقایون با مدل مو و آرایش سر

و صورت و رنگ لباسشون

توجه هر رهگذری رو جلب میکنن و با زبان بی زبانی میگن:

خواهش میکنم به من نگاه کنید.❌

*حالا شاید نیت کسی که اون رو پوشیده،

جلب توجه نباشه*

❌ولی وضع ظاهرش داره با ما صحبت میکنه نه زبونش

و اون نمیتونه به همه توضیح بده که

قصد من جلب توجه نیست،

قصد من مثلا مد روز بود ؛ نه......❌

✔پس باید خیلی مواظب نوع پوشش و وضع ظاهرمون باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:, | 20:38 | نویسنده : ❦ مهــــــدا ❦ |